Himmel & Pannkaka

Tja, så kan man nog säga.
Jag har förnyat mig, trot det eller ej..........bytt bloggadress, inte likt tråkiga mig.
Jag som hatar förändringar - men det gäller ju i mitt hem inom mina fyra väggar.
Inte min blogg eller hemsida, där är jag faktiskt förnyings-bar, och gillar det t.o.m......
Ni vet - andra, normala människor tycker det är roligt med lite omväxling hemma.
Så dom möblerar gärna, och kanske, ofta,  om hemma hos sig.
Men inte jag - jag tycker inte alls om det.
Har jag fått till mina möbler och annat bihang så allt stämmer; det är lätt att ta sig fram, lätt att städa, praktiskt och med mera, med mera, varför i himmelska tider ska jag då förstöra ordningen med att kasta omkring möblerna så dom hamnar på nya ställen........
Ja, sådan är jag - tråkig som f-n........

Har provat göra egen design på min nya blogg, men det blev inte riktigt som jag tänkt.

Får se om det blir något nytt, man vet ju aldrig, under kan ju ske även hos mig, så jag kanske får inspiration fortare än ni anar.....


Hittade en söt bild på Rasmus.
Han har somnat i bilstolen, och ser ut att sova riktigt gott.
En riktig liten karamell.....




I morgon är det Måndag och arbetsvecka igen - pust och stånk.........

Bäst att knata sig isäng nu - fast jag är inte det minsta trött.
Men har köpt mig lite bra att läsa - och - yes - en godispåse, så det blir lite mys under täcket  ( nej- inte sån mys, Hasse sover redan ) innan jag somnar.

Ska tugga tyst - Hasse är rent makalös.

Jag äter en stackars, ynka, liten godis.

Hasse snarkar så man tror taket skall lyfta.

Men det slår aldrig fel - det första han säger på morgonen efter är " att guuud så du levde om med godispåsen igår...."
Karlar ÄR underliga.
Om jag så spränger med dynamit när jag ska ha upp han på mornarna så får jag knappt väckt honom.
Men om jag tuggar på en ynka, liten godis, då jäklar hör han.......

Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0