Ljuvliga dagar

....kan man väl säga att vi har!
Visserligen någon ordentlig regnskur emellanåt - men ändå så pass bra att man där emellan hinner ut på ljuvliga höstpromenader.
För Hasse går väl harjakten ( jakt & jakt - han vill bara ha drevtid så det blir inga harstekar i det här huset )som brukligt - ibland så kommer han hem med ett riktigt nöjt leende - ibland så skall han sätta ut hunden på Blocket.
Kan väl utan att överdriva säga att han har ganska höga krav på sin jaktvän - det finns inget mitt-emellan - bara bra eller skit, så ni förstår ju hur stackars lilla kung Affe får pendla mellan " världens härligaste jaktkompis" till "&%¤())(/ hundj=)/%¤&//("
Jag skriver inte sådana ord...........
I alla fall - han är ändå älskad av husse fast han inte alltid skräder orden efter en sämre jaktdag.....

Lite bilder från senaste dagarna:


Disa och Onni leker


Disa


Onni pustar en stund i hopp om en godbit från husse & mattes medhavda matsäck.


Golden tycker om lerpölar???? Vem påstod det???? Har ingen hört talas om hur nyttig och välgörande en lerinpackning är???? Förstår någon att man helst inte har en golden som sämgvärmare efter en tur i skogen???


Jenna


Hasse & Rasmus grillar korv


Lilla Evelina har hunnit bli 4 månader

Nu blir det snarklådan.

Hasse skall dema i morrn - och jag har ställt klockan på 04.00 - skall ut med Snobben i skogen innan Hasse skall iväg.

Natti, natti


Kommentarer
Postat av: Gunela

Tack för grattis!

Vi är så lyckliga för dessa valpar!

Föstår att du också längtar - när blir det?

Får jag ta bilden på Wincent som jag skrev om?

Härliga bilder, som vanligt!

Kramiz

2009-09-03 @ 22:54:01
URL: http://hemsida.net/kolbacken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0